neděle 16. března 2014

ZOO Hodonín

Návštěva a focení v ZOO Hodonín.

Ve čtvrtek jsme navštívili ZOO a vzali sebou foťáček. Bylo krásné počasí, tak jsme vyrazili.

Moje první fotka u opic, no byla jsem kousek od skleněné výplně a vznikl tento zajímavý obrázek.


Pohled do ZOO, kde bylo krásně a jenom pár lidiček, tak jsme měli spoustu času na focení.
No a vzali jsme i Ninu, která to ale prospala v kočárku s mamkou.


A my s Taťkou jsme začali fotit:-). Teď jsme u bílých lvů , kteří jsou ozdobou zdejší ZOO.
Na ttéto fotce je sice víc zábradlí , ale už to vím, že musím zaostřit na lva:-)


... a hned vedle lvů je krásný černý jaguár, kterého jsem si také vyfotila.


Dva fotografové , když se sejdou, tak se musejí i vzájemně vyfotit:-) . Tady fotím taťku:-) a on mě !
Maminka vše sleduje a dohlíží :-)


Krásně vymalované zákoutí, ale na sváču to ještě není, musíme toho přece ještě hodně vyfotit!
Orientační cedule kam ještě máme a chceme zajít kouknout na zvířátka a vyfotit je.

....cestou
No a tady jsem vyfotila plot, tak jsme s taťkou koukli a řekli jsme si, že musím blíž. Snad se mě to povede příště :-)


....a povedlo :-))))


Pak jsme potkali páva a ten byl krásně barevný a vůbec se nás nebál.


Mamka kočárkovala a my jsme fotili.....


....a další "odrazovka" :-)


Velbloudi ... no jeden se nevešel celý, ale já fotila toho prvního....


Úkoly pro děti i rodiče .....


Plameňáci a vodní ptáci - tady to mám ráda.


Čáp odpočíval...


...a plameňáci odpočívali na jedné nožce....


S přírodním rámečkem...


Pak jsme potkali děti ze ZOO kroužku a ty nám ukázaly leguána a dokonce jsem si ho mohla pohladit.


A už jsme unaveni jak ten tygr, takže zase při příštím focení -  ahooooj .


Eminka
























Žádné komentáře:

Okomentovat