pátek 14. března 2014

PRVNÍ FOCENÍ

09.03.2014 narozky a moje první focení.....

Tak foťák je můj a jdu se seznamovat:-)

první foto - maminka :-)

mamka s dortem :-)

... a na dortu jsem měla krásnou "Ariel"

.. a to je moje papírová věž 

tady hrajeme fotbal a vždycky si užijeme :-)

Děda s taťkou a můj narozeninový dort.

..... a fotim všechno :-) i koberec

.... děda sleduje jestli to dělám dobře:-)

No a babička má krásný úsměv :-)

Sestřička NINA , které jsou "už" dva měsíce.

Nina podruhé a už jsem ji rozesmála:-)))

No a můj " pořádek"

Puzzle zase už skládá mamka

Všechno vypité , ale snězené!? Ještě ne - ten dort byl asi 10 kilový:-)))

No a takhle vypadal.

Tak to je moje první seznámení s foťákem, svět jak ho vidím já.


A příště budou fotky ze ZOO, už se těším.
















Žádné komentáře:

Okomentovat